subiektywnie o e-biznesie

7 sposobów na lepszą stronę produktu, czyli nowy numer Mensis.pl

7 sposobów na lepszą stronę produktu, czyli nowy numer Mensis.pl

Krzysiek Rdzeń ze swoim Mensis.pl kontynuuje podbój polskiego e-commerce. Miesięcznik Krzyśka doczekał się już ósmego numeru.

W najnowszym wydaniu magazynu Mensis.pl ukazał się mój artykuł – jak do tej pory udaje mi się mobilizować raz w miesiącu i w każdym z ośmiu numerów magazynu jest artykuł mojego autorstwa. Oby tak dalej 😉

W nowym numerze Mensis.pl opisuję składowe idealnej strony produktu. „7 sposobów na lepszą stronę produktu” to materiał traktujący o jednej z najważniejszych składowych procesu decyzyjnego w sklepie internetowym. Jeśli chcesz poznać 7 elementów, które powinna zawierać strona produktu w Twoim małym e-commerce, koniecznie zapoznaj się z najnowszym wydaniem Mensis.pl na http://mensis.pl/aktualnosci/mensis-pl-nr-8/

Aby zachęcić Cię do sięgnięcia po lekturę, wymienię owe 7 sposobów:

  • po pierwsze: przejrzystość
  • po drugie: zdjęcia
  • po trzecie: filmy
  • po czwarte: opinie
  • po piąte: perswazyjna oferta
  • po szóste: parametry techniczne
  • po siódme: koszty przesyłki i czas realizacji

Niech Cię nie zmyli prostota i oczywistość powyższych punktów. Dodam, że zdecydowana większość właścicieli e-sklepów przynajmniej kilka z powyższych punktów zaniedbuje. Są i tacy, którzy wszystkie mają „w lesie”. Zadbaj o to, by do nich nie dołączyć.

W czerwcowym wydaniu Mensis.pl znajdziesz również dwa interesujące wywiady, pierwszy z prezesem Grupy Nokaut, która jako jedyna firma e-commerce zadebiutowała w 2012 roku na GPW. Wojciech Czernecki opowiedział m.in. o zmianach, jakie pojawią się w porównywarce Nokaut.pl, która jest źródłem ruchu dla wielu sklepów internetowych. Z wywiadu dowiemy się, że Nokaut zaoferuje koszyk zakupowy (znany z Ceneo) i nowy model rozliczeniowy dla sklepów – prowizja od sprzedaży (dotychczas: koszt za kliknięcie).

Drugi wywiad, na który trzeba zwrócić uwagę, to wywiad z Kominkiem, z którego dowiemy się o dotychczasowej współpracy blogera z firmami, poznamy też przykładowe ramy współpracy na linii bloger – sklep internetowy.

Zapraszam do lektury na http://mensis.pl/aktualnosci/mensis-pl-nr-8/ lub bezpośrednio do pobrania .pdf na stronie https://evolutive.box.com/shared/static/9c0562e892673dfa190d.pdf

Wydawcą miesięcznika jest firma Evolutive, a redaktorem naczelnym Krzysztof Rdzeń.

Najnowszy Mensis.pl zawsze do pobrania na stronie www.mensis.pl.

2 komentarze

  1. Jak zawsze numer jest genialny i bogaty w cenne informacje. Twój artykuł niby prosty, ale niezwykle cenny podczas prowadzenia czy budowania sklepu internetowego. Pozdrawiam

    Odpisz
    • Też lubię lekturę Mensisa. I mówię to całkiem szczerze, nie jako słodzący autor 😉
      Za każdym razem jak przyjdzie pocztą nowy numer od razu zabieram się za lekturę.

      Odpisz

Skomentuj Paweł Krzyworączka Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Uwaga: zasady rozsądnego komentowania.
1. Daruj sobie komentarze typu "Dobry wpis", "Gratulacje! link.pl" itp.
2. Komentuj tak, jakbyś chciał, aby u Ciebie komentowano.
3. Podawaj w formularzu Twój prawdziwy adres e-mail (jest bezpieczny!)
4. Link do Twojej strony WWW (w podpisie) pokaże się dopiero wtedy, gdy napiszesz 5-ty komentarz na ebiznesy.pl. Pamiętaj jednak, aby zawsze podawać ten sam adres mailowy (komentarze zliczane są właśnie po mailu).