E-biznes Blog - Paweł Krzyworączka - e-marketing, e-commerce, pozycjonowanie, reklama internetowa

Opinie – strona 10

Wybrane opinie od moich niezastąpionych Klientów i Czytelników, jakimi mnie uraczyli w przeciągu ostatnich kilku lat.

Witam,
w pierwszej kolejności bardzo chciałem Panu podziękować za szkolenie nt. pozycjonowania. Bardzo dużo się podczas niego nauczyłem i powoli zaczynam z tejże wiedzy korzystać.


Krzysztof Ch.
Witam
Panie Pawle…
dziękuję bardzo za kurs darmowego pozycjonowanie, który Pan stworzył jest naprawdę przydatny, nie uważam się za wytrawnego „pozycjonera”, dlatego też z wielką chęcią zapoznałem się z Pana kursem.
Jeśli mogę pozwolić sobie na trochę luzu to:
dobra robota Panie Pawle :]
Na forum naturalnie również się zapiszę i postaram się zadawać pytania oraz przedstawiać swoje pomysły na e- biznes :]


Pozdrawiam Tomasz
Ciekawy i pouczający kurs pozycjonowania. Szacun i Respekt poznałem techniki i programy pozycjonerskie.


Pozdrawiam Max
Witaj Pawle!
Kurs bardzo mi się podobał jestem zadowolony. Cały czas uczę się; wiedza, którą mi przekazałeś jest bardzo pomocna !
Serdeczne dzięki.


Pozdrawiam
Zdzisiek
Witaj,
Kurs jest rewelacyjny! Kupiłam go mimo kłopotów finansowych obecnie, ale nie żałuję. Niesamowita dawka wartościowej wiedzy. Trzeba uważnie słuchać, bo każde zdanie jest ważne.
Poza tym świetnie prowadzisz zajęcia, ciekawie, z humorem i nie nudno, sporo ciekawostek i prawdziwych historii. Z przyjemnością się ogląda.
Tak czy owak Twój świetny kurs pokazał mi jak pozycjonować fachowo i z sensem. Poprzednio sporo moich działań pozycjonerskich było kompletnie bez sensu, np. wstawianie 2 takich samych linków. Natraciłam sporo czasu i się zniechęciłam, bo nie wiedziałam jak to robić skutecznie, ale teraz już wiem.


Pozdrawiam serdecznie,
Małgorzata Jasklowska
PS dziękuję za darmowy kurs domen, rewelacja i bardzo duża pomoc, po tym kursie naprawdę wiem jak wymyślić nazwy domen i mam cenne wskazówki.
Witam.
Szczerze zdziwiłem się, że ktoś naświetla temat seo. Zawsze gdy szukałem w necie informacji znajdowałem teksty typu: musisz czytać książki, i badać zachowania wyszukiwarki. Dla kogoś kto zaczyna przygodę z pozycjonowaniem to żadne wskazówki. Zazwyczaj fora o tej tematyce służyły wydzieraniu informacji, użytkownicy jak sępy czyhali czy czegoś się nie dowiedzą, samemu nie dzieląc się zdobytą wiedzą. Bardzo hermetyczne środowisko. A tu taki Krzywy, gada prosto z mostu. Zdaję sobie sprawę że to tylko wierzchołek góry lodowej, ale na rozpoczęcie czegoś, wystarczy. Jestem bardzo zadowolony z tego że natknąłem się na Twój newsletter.


przesyłam wyrazy uznania,
pozdrawiam,
Sebastian Procek
Witaj Pawle.
Z udziału w szkoleniu jestem bardzo zadowolony. Uzyskałem dużo informacji i uświadomiłem sobie, ile jeszcze muszę się nauczyć.
Dziękuję za zaoferowaną przez Ciebie pomoc i możliwość konsultacji. Z pewnością z tej pomocy będę chciał skorzystać w niedługim czasie.
Gratuluję i cieszę się razem z Tobą z powodu syna.


Pozdrawiam serdecznie,
Tadeusz S.
witam,
właśnie ukończyłem Pana kurs. Oceniam go pozytywnie i będę polecał.
Jest kilka lekcji, które bym zmienił – zmodyfikował. Dotyczą one ingerencji w budowę strony. Osoby które zaczynają – same nie piszą skryptu stron – trudno im zatem coś zmieniać – każda zmiana przez osobę z kwalifikacjami – kosztuje. Ja miałem kłopot z wpisaniem metatagów ………


pozdrawiam i dziękuję za wiedzę która w obecnych czasach znacznie zyskała na wartości,:-)
Darek Skubel
http://www.dachcom.pl Akcesoria dachowe
Cześć Paweł,
Mam nadzieję, że wróciliście wczoraj bezproblemowo do Krakowa i nie macie przesadnie złych wspomnień z Wawy 😉
Dzięki za szkolenie – wiele się dowiedziałem.
Po Twoim szkoleniu i konferencji w mojej głowie kotłuje się masa coraz to więcej nowych pomysłów. Jest to całkiem fajne (bo lubię jak mi czaszka pracuje … przynajmniej czasami ;)… ale zdaję sobie sprawę, że tylko część z tych pomysłów można jakoś sensownie wdrożyć, no i oczywiście przełożyć na jakieś przychody.


Pozdrawiam,
Darek K.
Witaj,
serdecznie dziękuję za kurs pozycjonowania. Ponieważ jestem na wstępnym etapie organizowania biura nieruchomości, kurs trawić będę powolutku. Idzie mi to w żółwim tempie, ale……………. niebawem wrócę na Twoją wspaniałą stronę tym razem na zakupy.
Polecam wszystkim tak fantastycznego wykładowcę tematu. Cieszę się, że miałam to szczęście trafić na profesjonalistę i jego bezkonkurencyjną stronę.


Pozdrawiam gorąco 🙂
Basia
Witam,
Twój kurs bardzo mi się podobał i postaram się wykorzystać zawartą w nim wiedzę. Twój styl przekazywania wiedzy bardzo mi odpowiada – o wiele bardziej niż np. pana M… 🙂 [wymoderowałem – Krzywy]
Dziękuję za dawkę rzetelnej wiedzy podanej w przystępny sposób.


Basia Tokarczyk
http://cskoncept.pl Centrum Szkoleń
Witam
Skorzystałam z Pana kursu z dwóch powodów: jego wypozycjonowanie, bardzo wysokie – przykuwa uwagę, nie sposób nie zajrzeć i fakt, że ktoś chce się dzielić (nawet dla wielu moich znajomych dziwnie podejrzane).
Pozwolę sobie teraz na więcej swobody, Paweł kurs jest ciekawym kompendium wiedzy; cieszę się,że mogłam poczytać i dowiedzieć się wielu rzeczy o których po prostu nie miałam pojęcia. Wiedza i porady na pewno się przydadzą.


Pozdrawiam i dziękuję za kurs.
Monika
Mam na imię Daniel i ukończyłem twój darmowy kurs „36 porad jak sprowadzić odwiedzających na swój serwis internetowy” :). Powiem Ci Pawle szczerze, że ten materiał bardzo mi pomógł i mogę powiem więcej, zrobiłeś kawał dobrej roboty. Nie każdemu udaje się stworzyć dobry i tak zwięzły poradnik. Podobało mi się to, iż wszystko jest opisane krótko i na temat, nie trzeba czytać o jakiś głupotach co nie mają i tak mniejszego znaczenia, po prostu podałeś wszystko na tacy tak jak trzeba. Zainspirowałeś mnie do stworzenia własnego bloga o nazwie socialmark.pl. Co prawda nie jestem dobrym copywriterem, ale staram się pisać w miarę zrozumiale.


Daniel Karolak
http://socialmark.pl/ blog o e-biznesie i marketingu
Witaj Paweł,
prosisz o parę słów na temat szkolenia; no cóż, będzie ich chyba rzeczywiście tylko parę, bo szkolenie po prostu odebrało mi mowę!
Rzeczywiście dałeś z siebie wszystko i z pewnością każdy z uczestników to potwierdzi. Ilość wiedzy jak i sposób jej podania naprawdę nie da się porównać z niczym co do tej pory widziałam. Ale na mnie największe wrażenie zrobiła Twoja PASJA, ZAANGAŻOWANIE I PROFESJONALIZM, tak w stosunku do nas jako kursantów, jak i klientów o których opowiadałeś, co czuło się w każdym wypowiadanym przez Ciebie do nas zdaniu tego ogromniastego kursu! Jestem szczęśliwa że mogłam uczestniczyć w Twoim szkoleniu, bo poza ogromną ilością wiedzy jaką dzięki Tobie teraz mam, mam jeszcze obraz tego czym jest etyka w e-biznesie, ona po prostu z Ciebie emanuje. Wiedza którą od Ciebie otrzymałam bez wątpienia niesamowicie przyspieszy rozwój planowanego przeze mnie biznesu, zamiast błądzić jak dziecko we mgle po prostu zastosuję Twoje bezcenne rady.
WIELKIE „DZIĘKUJĘ” za to że jesteś, że mogłam Cię poznać i od Ciebie się uczyć.


Marzanna Bilska

Zobacz pozostałe strony z opiniami o moich kursach, szkoleniach i usługach:

strona 1 | strona 2 | strona 3 | strona 4 | strona 5 | strona 6 | strona 7 | strona 8 | strona 9 | strona 10

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.