E-biznes Blog - Paweł Krzyworączka - e-marketing, e-commerce, pozycjonowanie, reklama internetowa

Szkolenia

Szkolenia w e-biznesie – podejście Pawła 'Krzywego’ Krzyworączki

Moje podejście do szkoleń można by streścić następująco:

  • daję naprawdę dużo wiedzy całkowicie za darmo, aby przekonać innych do siebie,
  • w szkoleniach płatnych przekazuję w zasadzie całą swoją wiedzę – bez tajemnic,
  • zawsze daję z siebie wszystko,
  • kawa na ławę, bez lania wody,
  • podaję wiadomości przystępnym językiem, z humorem.

W chwili obecnej możesz nabyć następujące moje szkolenia na płytach DVD:

Wkrótce startuję z kolejnymi projektami – z pewnością dowiesz się o nich.

Plany szkoleniowe, edukacyjne, biznesowe i zakres usług Krzywego

Nie rozpisując się, powiem tak:

  • W tej chwili działa mój blog ebiznesowy – właśnie go przeglądasz. To jest i będzie moje oczko w głowie. Zresztą śledź rozwój ebiznesy.pl, a zobaczysz, że nie są to puste słowa. Nie przeminę w e-biznesie, jak wielu innych przede mną i po mnie.
  • W kwietniu 2008 roku założyłem forum e-biznesowe – forum.ebiznesy.pl. Jestem administratorem tego Forum. Razem z kilkoma moderatorami staramy się dbać o Forum, jak tylko potrafimy. Nie znajdziesz prawdopodobnie drugiego takiego forum, jeśli chodzi o wiedzę e-marketingową i przyjazną atmosferę. Zarejestruj się na naszym Forum i przekonaj się samemu.
  • Prowadzę video – bloga – celeber.pl
  • Prowadzę kilka darmowych kursów. Nad kolejnymi pracuję.
  • Pracuję nad kolejnymi stacjonarnymi szkoleniami z e-marketingu.
  • W 2011 roku przeprowadziłem pierwsze szkolenia z e-marketingu on-line. Możesz oglądać mój pulpit, słuchać mnie, być może oglądać moją gębę (nie wiem, czy to konieczne i wskazane, hehe) oraz brać udział z innymi uczestnikami szkolenia w czacie na żywo.
  • W 2009 roku mój brat, Piotr, i ja wydaliśmy ebooka o pisaniu biznesplanów dla ebiznesu – Ebiznesplanowanie. Polecam każdemu, kto zaczyna e-biznes lub myśli np. o dotacjach na własną działalność.
  • Pracuję nad otwarciem własnych sklepów internetowych.
  • Doradzam, przygotowuję strategie e-marketingowe i pozycjonerskie dla moich Klientów.
  • Opracowuję domeny internetowe na zlecenie.
  • W 2011 roku z Piotrem Kaszą zbudowaliśmy od zera system reklam typu pop-up – PopAdPro. Jest to obecnie najbardziej zaawansowany system tego typu na rynku światowym, równocześnie będąc zdecydowanie najbardziej intuicyjnym w obsłudze.
  • Jestem współautorem oprogramowania FUMP 2.0
  • Myślę także o cyklu, serii książek wydanych w formie drukowanej, ale to dopiero wstępne plany, więc nie napiszę nic więcej.
  • Kamil Cebulski  – z którym prowadzę szkolenie Tajemnice Ebiznesu – zaproponował mi wykładanie e-marketingu w jego szkole. Oczywiście zgodziłem się i wróciłem do mojej wcześniejszej profesji: zostałem wykładowcą w MBA Asbiro.

Wymieniłem powyżej większość moich najbliższych planów i obecnych biznesów. Nie jest to wszystko, ale większość. Jeśli chcesz być na czasie z moimi poczynaniami lub wejść ze mną w jakąś współpracę, polecam Ci zapisanie się na początek na któryś z moich darmowych kursów e-mailowych (lub nawet na wszystkie na raz, jeśli Cię zainteresuje ich tematyka). Warto.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.