E-biznes Blog - Paweł Krzyworączka - e-marketing, e-commerce, pozycjonowanie, reklama internetowa
Miesięcznik e-commerce

7 sposobów na lepszą stronę produktu, czyli nowy numer Mensis.pl

Krzysiek Rdzeń ze swoim Mensis.pl kontynuuje podbój polskiego e-commerce. Miesięcznik Krzyśka doczekał się już ósmego numeru.

W najnowszym wydaniu magazynu Mensis.pl ukazał się mój artykuł – jak do tej pory udaje mi się mobilizować raz w miesiącu i w każdym z ośmiu numerów magazynu jest artykuł mojego autorstwa. Oby tak dalej 😉

W nowym numerze Mensis.pl opisuję składowe idealnej strony produktu. „7 sposobów na lepszą stronę produktu” to materiał traktujący o jednej z najważniejszych składowych procesu decyzyjnego w sklepie internetowym. Jeśli chcesz poznać 7 elementów, które powinna zawierać strona produktu w Twoim małym e-commerce, koniecznie zapoznaj się z najnowszym wydaniem Mensis.pl na http://mensis.pl/aktualnosci/mensis-pl-nr-8/

Aby zachęcić Cię do sięgnięcia po lekturę, wymienię owe 7 sposobów:

  • po pierwsze: przejrzystość
  • po drugie: zdjęcia
  • po trzecie: filmy
  • po czwarte: opinie
  • po piąte: perswazyjna oferta
  • po szóste: parametry techniczne
  • po siódme: koszty przesyłki i czas realizacji

Niech Cię nie zmyli prostota i oczywistość powyższych punktów. Dodam, że zdecydowana większość właścicieli e-sklepów przynajmniej kilka z powyższych punktów zaniedbuje. Są i tacy, którzy wszystkie mają „w lesie”. Zadbaj o to, by do nich nie dołączyć.

W czerwcowym wydaniu Mensis.pl znajdziesz również dwa interesujące wywiady, pierwszy z prezesem Grupy Nokaut, która jako jedyna firma e-commerce zadebiutowała w 2012 roku na GPW. Wojciech Czernecki opowiedział m.in. o zmianach, jakie pojawią się w porównywarce Nokaut.pl, która jest źródłem ruchu dla wielu sklepów internetowych. Z wywiadu dowiemy się, że Nokaut zaoferuje koszyk zakupowy (znany z Ceneo) i nowy model rozliczeniowy dla sklepów – prowizja od sprzedaży (dotychczas: koszt za kliknięcie).

Drugi wywiad, na który trzeba zwrócić uwagę, to wywiad z Kominkiem, z którego dowiemy się o dotychczasowej współpracy blogera z firmami, poznamy też przykładowe ramy współpracy na linii bloger – sklep internetowy.

Zapraszam do lektury na http://mensis.pl/aktualnosci/mensis-pl-nr-8/ lub bezpośrednio do pobrania .pdf na stronie https://evolutive.box.com/shared/static/9c0562e892673dfa190d.pdf

Wydawcą miesięcznika jest firma Evolutive, a redaktorem naczelnym Krzysztof Rdzeń.

Najnowszy Mensis.pl zawsze do pobrania na stronie www.mensis.pl.

2 odpowiedzi na „7 sposobów na lepszą stronę produktu, czyli nowy numer Mensis.pl”

  1. Awatar Denis
    Denis

    Jak zawsze numer jest genialny i bogaty w cenne informacje. Twój artykuł niby prosty, ale niezwykle cenny podczas prowadzenia czy budowania sklepu internetowego. Pozdrawiam

    1. Awatar Paweł Krzyworączka

      Też lubię lekturę Mensisa. I mówię to całkiem szczerze, nie jako słodzący autor 😉
      Za każdym razem jak przyjdzie pocztą nowy numer od razu zabieram się za lekturę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

70 sposobów na rozkochanie Klienta - książka

O mnie

Nazywam się Paweł Krzyworączka. Ale znajomi mówią na mnie Krzywy. A to jest mój subiektywny blog o e-biznesie (-;

Polecam DIVI

szablony wordpress divi

Moje e-sklepy

Staram się przekazywać maksymalnie praktyczną wiedzę o e-biznesie, e-commerce. Taki mandat staram się uzyskać przez prowadzenie własnych e-sklepów. Oto wybrane z nich:
Akcesoria do tabletu – sklep Tabletoid.pl – to nasz główny sklep, kilka tysięcy produktów, akcesoria do tabletów i telefonów.
Tablety akcesoria – sklep Senio.pl – to nasz drugi, główny e-sklep, nieco inna strategia sprzedażowa.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.