(R)ewolucja w e-commerce – Mensis.pl – Miesięcznik Sprzedawców Internetowych
Niezmiernie miło mi oznajmić Ci, że ukazał się pierwszy numer miesięcznika dla ludzi e-biznesu. Jego tytuł to Mensis.pl (z łaciny: miesiąc). Poza doskonałą, wyróżniającą się nazwą, Mensis oferuje naprawdę ciekawe i wartościowe treści.
„Sklep w internecie”, „Jak założyć sklep internetowy” – to frazy, o które coraz częściej pytane są popularne wyszukiwarki. „Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce” – o to z kolei pytają młodzi e-przedsiębiorcy. „Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?” – to zaś pytanie każdego pracownika działu marketingu. Być może w Twojej głowie kołatają się podobne pytania o e-biznes.
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w nowym miesięczniku dotyczącym polskiej branży e-commerce. „Mensis.pl” to bezpłatne czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem. Mam szczęście być jednocześnie autorem i partnerem tego przedsięwzięcia.
„Mensis.pl jest odpowiedzią na nieustannie ewoluujący rynek elektroniczny. Jako przedsiębiorca z 5-letnim stażem, były właściciel sklepów internetowych, które już po roku działalności generowały przychody na 7-cyfrowym poziomie, mogę powiedzieć, że w mojej ocenie na rynku brakowało tego typu czasopisma” – mówi Krzysztof Rdzeń, redaktor naczelny i pomysłodawca projektu Mensis.pl.
„Mensis.pl” to czasopismo skierowane do zaawansowanych e-biznesmenów, ale i do osób, które dopiero zamierzają wejść w ramy e-commerce. Znajdziesz w nim artykuły dotyczące na przykład testowania skuteczności działań marketingowych, jak i podstawy opracowywania domen internetowych. Rdzeń dodaje:
„Mensis.pl chcemy kształtować według potrzeb i oczekiwań naszych czytelników, dlatego zarówno początkujący, jak i zaawansowany sprzedawca internetowy znajdzie w naszym czasopiśmie wartościowy content – wiem, że niełatwo zaspokoić oczekiwania każdego odbiorcy, ale przy dzisiejszym kształcie rynku to strategia, którą zamierzamy realizować z sukcesem”.
Wysoki poziom czasopisma mają zapewniać autorzy współpracujący z „Mensis.pl”, m.in. Maciej Dutko, Dawid Sadulski, Marcela Krzemień, Mariusz Wesołowski, Paweł Królak, Piotr Kochanek, moja skromna osoba i kilkunastu innych rozpoznawalnych w branży ekspertów.
„Autorzy są siłą Mensis – to praktycy biznesu internetowego, ludzie którzy wyróżniają się w swoich obszarach rynku. Sukcesem zakończyły się również rozmowy z autorami, którzy ze względu na różnorodne ograniczenia nie dostarczyli artykułów do pierwszego numeru: Paweł Tkaczyk, Darek Puzyrkiewicz czy Michał Łebkowski – to część osób, których artykuły pojawią się w kolejnych numerach Mensis.pl” – dodaje Krzysztof Rdzeń.
Najwięksi rynkowi gracze patronują temu przedsięwzięciu. Jednym z partnerów czasopisma jest Akademia Allegro, która zapowiedziała dystrybucję miesięcznika na własnych spotkaniach edukacyjnych. Poza tym dystrybucją zajmą się również uczelnie wyższe w całym kraju, m.in. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu czy Centrum e-learnignu Krakowskiej Akademii im. Frycza Modrzewskiego. Uczelnie będą dystrybuować „Mensis.pl” wyłącznie na profilowanych studiach podyplomowych – to strategia, która ma podnieść atrakcyjność oferty dla potencjalnych reklamodawców.
Miesięcznikowi partneruje też wydawnictwo Złote Myśli oraz największa w Polsce drukarnia internetowa Chromadruk.pl.
„Współpraca partnerska z Mensis.pl odbywa się na zasadzie obopólnych korzyści. Chcemy mieć zadowolonych partnerów i pozyskiwać nowych, dlatego dbamy o dobre imię partnerów i bez kompleksów rekomendujemy współpracujące firmy.”
Wydawcą miesięcznika jest firma Evolutive. Redaktorem naczelnym jest Krzysztof Rdzeń.
Zapraszam Cię do zapoznania się z pierwszym numerem Mensis.pl i zamówienia bezpłatnej prenumeraty na stronie www.mensis.pl.
Bardzo ciekawy wpis, przyda się szczególnie osobom, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem internetowym, jak i tych, którzy już są bardziej zaawansowani jako przypomnienie 🙂
Miałem do czynienia z tym miesięcznikiem i muszę przyznać że bardzo fachowe podejście do kwestii e-biznesu. Polecam.
Zapisałem się i muszę powiedzieć, że był to bardzo dobry pomysł na wydanie takiego biuletynu. Duża dawka pożytecznych informacji, nic tylko czytać i wdrażać.
Dobry pomysł był też, że była możliwość zamówienia prenumeraty drukowanej. Mimo, że bardzo dobrze mi się czyta w Internecie różne treści, to natomiast takie biuletyny czy książki wolę w wersji drukowanej.
Witam
Miesięcznik zapowiada się ciekawie i na pewno będę śledził co z tym fantem dalej będzie się działo.
Pozdrawiam
Hubert Dudek
Również zapisałem się na prenumeratę ale do mnie… dotarła! Ogólnie jestem bardzo zadowolony, ale widać, że wysyłane w pośpiechu. Przesyłkę dostałem na nazwisko… Kamil Lapek! 😀 (Się uśmiałem przy tym ;-))
Czekam na kolejne numery, zapowiada się świetnie 🙂
Pozdrawiam!
Witam, czy numer jest już dostępny, zapisałem się już jakiś czas temu na prenumeratę.
Ja również zapisałem się na wersje drukowaną, ponieważ tak lepiej mi się czyta.(może to kwestia przyzwyczajenia, a może układu strony)
Wygląda ciekawie, zapisałem się na prenumeratę 🙂 Zobaczymy jaki będzie poziom artykułów, dzięki