subiektywnie o e-biznesie

Mensis.pl – nowy miesięcznik dla branży e-commerce

Mensis.pl – nowy miesięcznik dla branży e-commerce

(R)ewolucja w e-commerce – Mensis.pl – Miesięcznik Sprzedawców Internetowych

Niezmiernie miło mi oznajmić Ci, że ukazał się pierwszy numer miesięcznika dla ludzi e-biznesu. Jego tytuł to Mensis.pl (z łaciny: miesiąc). Poza doskonałą, wyróżniającą się nazwą, Mensis oferuje naprawdę ciekawe i wartościowe treści.

„Sklep w internecie”, „Jak założyć sklep internetowy” – to frazy, o które coraz częściej pytane są popularne wyszukiwarki. „Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce” – o to z kolei pytają młodzi e-przedsiębiorcy. „Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?” – to zaś pytanie każdego pracownika działu marketingu. Być może w Twojej głowie kołatają się podobne pytania o e-biznes.

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w nowym miesięczniku dotyczącym polskiej branży e-commerce. „Mensis.pl” to bezpłatne czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem. Mam szczęście być jednocześnie autorem i partnerem tego przedsięwzięcia.

„Mensis.pl jest odpowiedzią na nieustannie ewoluujący rynek elektroniczny. Jako przedsiębiorca z 5-letnim stażem, były właściciel sklepów internetowych, które już po roku działalności generowały przychody na 7-cyfrowym poziomie, mogę powiedzieć, że w mojej ocenie na rynku brakowało tego typu czasopisma” – mówi Krzysztof Rdzeń, redaktor naczelny i pomysłodawca projektu Mensis.pl.

Krzysztof Rdzeń w czasie wystąpienia na Zjeździe forum e-biznesu„Mensis.pl” to czasopismo skierowane do zaawansowanych e-biznesmenów, ale i do osób, które dopiero zamierzają wejść w ramy e-commerce. Znajdziesz w nim artykuły dotyczące na przykład testowania skuteczności działań marketingowych, jak i podstawy opracowywania domen internetowych. Rdzeń dodaje:

„Mensis.pl chcemy kształtować według potrzeb i oczekiwań naszych czytelników, dlatego zarówno początkujący, jak i zaawansowany sprzedawca internetowy znajdzie w naszym czasopiśmie wartościowy content – wiem, że niełatwo zaspokoić oczekiwania każdego odbiorcy, ale przy dzisiejszym kształcie rynku to strategia, którą zamierzamy realizować z sukcesem”.

Wysoki poziom czasopisma mają zapewniać autorzy współpracujący z „Mensis.pl”, m.in. Maciej Dutko, Dawid Sadulski, Marcela Krzemień, Mariusz Wesołowski, Paweł Królak, Piotr Kochanek, moja skromna osoba i kilkunastu innych rozpoznawalnych w branży ekspertów.Artykuł o domenach - autor Paweł Krzyworączka

„Autorzy są siłą Mensis – to praktycy biznesu internetowego, ludzie którzy wyróżniają się w swoich obszarach rynku. Sukcesem zakończyły się również rozmowy z autorami, którzy ze względu na różnorodne ograniczenia nie dostarczyli artykułów do pierwszego numeru: Paweł Tkaczyk, Darek Puzyrkiewicz czy Michał Łebkowski – to część osób, których artykuły pojawią się w kolejnych numerach Mensis.pl” – dodaje Krzysztof Rdzeń.

Najwięksi rynkowi gracze patronują temu przedsięwzięciu. Jednym z partnerów czasopisma jest Akademia Allegro, która zapowiedziała dystrybucję miesięcznika na własnych spotkaniach edukacyjnych. Poza tym dystrybucją zajmą się również uczelnie wyższe w całym kraju, m.in. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu czy Centrum e-learnignu Krakowskiej Akademii im. Frycza Modrzewskiego. Uczelnie będą dystrybuować „Mensis.pl” wyłącznie na profilowanych studiach podyplomowych – to strategia, która ma podnieść atrakcyjność oferty dla potencjalnych reklamodawców.

Miesięcznikowi partneruje też wydawnictwo Złote Myśli oraz największa w Polsce drukarnia internetowa Chromadruk.pl.

„Współpraca partnerska z Mensis.pl odbywa się na zasadzie obopólnych korzyści. Chcemy mieć zadowolonych partnerów i pozyskiwać nowych, dlatego dbamy o dobre imię partnerów i bez kompleksów rekomendujemy współpracujące firmy.”

Wydawcą miesięcznika jest firma Evolutive. Redaktorem naczelnym jest Krzysztof Rdzeń.
Zapraszam Cię do zapoznania się z pierwszym numerem Mensis.pl i zamówienia bezpłatnej prenumeraty na stronie www.mensis.pl.
Zdjęcie i podpis Pawła Krzywego

8 komentarzy

  1. Bardzo ciekawy wpis, przyda się szczególnie osobom, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem internetowym, jak i tych, którzy już są bardziej zaawansowani jako przypomnienie 🙂

    Odpisz
  2. Miałem do czynienia z tym miesięcznikiem i muszę przyznać że bardzo fachowe podejście do kwestii e-biznesu. Polecam.

    Odpisz
  3. Zapisałem się i muszę powiedzieć, że był to bardzo dobry pomysł na wydanie takiego biuletynu. Duża dawka pożytecznych informacji, nic tylko czytać i wdrażać.
    Dobry pomysł był też, że była możliwość zamówienia prenumeraty drukowanej. Mimo, że bardzo dobrze mi się czyta w Internecie różne treści, to natomiast takie biuletyny czy książki wolę w wersji drukowanej.

    Odpisz
  4. Witam

    Miesięcznik zapowiada się ciekawie i na pewno będę śledził co z tym fantem dalej będzie się działo.

    Pozdrawiam
    Hubert Dudek

    Odpisz
  5. Również zapisałem się na prenumeratę ale do mnie… dotarła! Ogólnie jestem bardzo zadowolony, ale widać, że wysyłane w pośpiechu. Przesyłkę dostałem na nazwisko… Kamil Lapek! 😀 (Się uśmiałem przy tym ;-))

    Czekam na kolejne numery, zapowiada się świetnie 🙂

    Pozdrawiam!

    Odpisz
  6. Witam, czy numer jest już dostępny, zapisałem się już jakiś czas temu na prenumeratę.

    Odpisz
  7. Ja również zapisałem się na wersje drukowaną, ponieważ tak lepiej mi się czyta.(może to kwestia przyzwyczajenia, a może układu strony)

    Odpisz
  8. Wygląda ciekawie, zapisałem się na prenumeratę 🙂 Zobaczymy jaki będzie poziom artykułów, dzięki

    Odpisz

Skomentuj Kamil Krzysztof Łapiński Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Uwaga: zasady rozsądnego komentowania.
1. Daruj sobie komentarze typu "Dobry wpis", "Gratulacje! link.pl" itp.
2. Komentuj tak, jakbyś chciał, aby u Ciebie komentowano.
3. Podawaj w formularzu Twój prawdziwy adres e-mail (jest bezpieczny!)
4. Link do Twojej strony WWW (w podpisie) pokaże się dopiero wtedy, gdy napiszesz 5-ty komentarz na ebiznesy.pl. Pamiętaj jednak, aby zawsze podawać ten sam adres mailowy (komentarze zliczane są właśnie po mailu).