Mensis.pl rozwija się. Krzysiek Rdzeń idzie do przodu jak burza. Co prawda opóźniła się nieco wysyłka drukowanej wersji trzeciego numeru Mensisa, ale wersja do czytania online jest od pewnego już czas dostępna. Co nowego w Mensis.pl? Spieszę z informacją.
Naming Dutkona
Mój serdeczny kolega, dr Maciej Dutko, opracował artykuł, który trafił na okładkę miesięcznika. Maciek poruszył takie kwestie, jak:
- rebranding,
- oryginalność nazw,
- adekwatność do branży,
- spójność,
- znaczenie opracowywanej nazwy w innych językach
Dutkon jak zwykle używał uwielbianej przeze mnie formy słownej, czyli sarkazmu 😉
Rdzeń o sprzedaży na Allegro
Krzysztof Rdzeń ma niebagatelne doświadczenie w sprzedaży internetowej – także na Allegro. W swoim artykule omówił kluczowe elementy wpływające na skuteczność każdej aukcji internetowej, w tym m.in.:
- top strony ofertowej,
- menu,
- opis przedmiotu sprzedaży.
Mówił także o unikalnej cesze oferty, elementach marketingu porównawczego, chwaleniu się komentarzami i opiniami i kilku innych aspektach skutecznych stron aukcyjnych.
Szwarc o błędach w e-mail marketingu
Po raz kolejny jestem pod wrażeniem artykułu Natalii Szwarc. Konkretnie i merytorycznie – to cechuje jej teksty. Dodam, że jest to jedyna autorka w trzecim numerze miesięcznika. Skandal! Gdzie te kobiety!?
Natalia poruszyła takie tematy, jak:
- zbieranie informacji o subskrybentach,
- częstotliwość wysyłania maili,
- jak pisać teksty, które będą czytane, a nie wylądują od razu w koszu,
i wiele innych kwestii związanych z e-mail marketingiem.
Krzyworączka i optymalne adresy URL
Na koniec wspomnę o moim artykule w Mensis.pl. I znowu poruszyłem niezbyt seksi temat: adresy URL. Temat może i fascynujący nie jest, ale ważny – a i owszem.
W artykule wyjaśniłem:
- dlaczego adresy URL powinny mieć dla Ciebie znaczenie,
- dlaczego większość sklepów w sieci nie ma optymalnych adresów,
- jak powinny wyglądać optymalne adresy URL w e-sklepie,
- co zrobić, jeśli już prowadzisz sklep internetowy i masz w nim niekorzystne adresy URL.
Po lekturze tego tekstu będziesz dokładnie wiedzieć, jak przygotować doskonałe adresy w Twoim sklepie.
Co jeszcze w miesięczniku o e-commerce?
Oczywiście w trzecim numerze Mensis.pl jest cały szereg innych artykułów, m.in. o polityce bezpieczeństwa informacji (Krzyśka Krawczyka), o przyszłości Allegro (Dawida Sadulskiego), czy o podstawach testowania skuteczności e-sklepów (Pawła Królaka).
Polecam Ci lekturę Mensisi.pl – tutaj pobierzesz swój bezpłatny numer miesięcznika.
Dodaj komentarz