E-biznes Blog - Paweł Krzyworączka - e-marketing, e-commerce, pozycjonowanie, reklama internetowa

Kurs Pisania Biznes planu

Kto jeszcze chce nauczyć się pisać biznes plan i więcej zarabiać?

„O co chodzi?” – zapewne myślisz sobie

Całkowicie Darmowy Kurs Biznesplanowania. O to chodzi. Napisaliśmy ten kompletny, przystępny i wciągający kurs pisania biznes planów, abyś dowiedział się, jak napisać biznes plan dla Twojego e-biznesu, czyli ebiznesplan.

Kurs jest całkowicie darmowy. Żadnych niedomówień, podtekstów – tylko kawa na ławę. Ponieważ znamy się na pisaniu biznes planów dla e-commerce, dlatego chcemy, abyś przekonał się do nas jako ekspertów z tej dziedziny. To wszystko. Stąd ten kurs.

„Co będę z tego miał?” – spytasz na wstępie

Dostaniesz kompletny poradnik. 12 lekcji pisania biznesplanu. Od razu po zapisaniu się na ten Kurs Biznesplanowania.

Oto tytuły poszczególnych lekcji Darmowego Kursu Biznesplanowania:

  • Lekcja 1. Co to jest biznes plan i po co go piszemy?
  • Lekcja 2. Wprowadzenie do ebiznesplanu oraz profil e-firmy
  • Lekcja 3. Prezentacja zespołu
  • Lekcja 4. Analiza otoczenia ebiznesowego
  • Lekcja 5. Cel
  • Lekcja 6. Plan organizacyjny i wdrażanie strategii
  • Lekcja 7. Analiza SWOT
  • Lekcja 8. Plan e-marketingowy
  • Lekcja 9. Prognoza finansowa
  • Lekcja 10. Najczęściej popełniane błędy
  • Lekcja 11. Podsumowanie / wnioski
  • Lekcja 12. Polecane witryny, książki, fora

Po tym kursie, tworzenie skutecznych biznesplanów będzie dla Ciebie bułką z masłem.

„I po co mi to?” – być może zastanawiasz się teraz

Dzięki kursowi pisania biznes planów, który dla Ciebie przygotowaliśmy, staniesz się bogatszy o wiedzę, którą wyprzedzisz konkurencję. Bo oni tylko pracują, a Ty pracujesz i równocześnie dbasz o swoją strategię, bo nauczyłeś się biznesplanowania. A to kolosalna różnica.

Jeżeli prowadzisz e-firmę lub biznes tradycyjny i nagle dowiedziałeś się, że musisz napisać biznes plan, to nasz kurs jest właśnie dla Ciebie.
Jeżeli z jakiegokolwiek innego powodu poszukujesz w sieci informacji na temat pisania biznes planów, to również powinieneś skorzystać z tego kursu.

Po ukończeniu tego kursu pisania biznes planu będziesz wiedzieć m.in.:

  • co to jest biznes plan i po co się go pisze?
  • jakie instytucje wymagają od przedsiębiorców przedstawienia biznesplanu?
  • jak zbudowany jest biznes plan?
  • co musisz wiedzieć, żeby w ogóle zabrać się za biznesplan?
  • na jakie rzeczy należy zwracać szczególną uwagę podczas samodzielnego pisania biznes planu?
  • jakie błędy najczęściej popełniają piszący biznes plany?
  • i wiele więcej…

Jeżeli dokładnie zapoznasz się z tym, co napisaliśmy w 12 lekcjach biznesplanowania, jest niemal pewne, że samodzielnie napiszesz swój biznes plan. Napisaliśmy „niemal”, gdyż po przestudiowaniu kursu reszta zależy już tylko od Ciebie. Bo to Ty masz napisać SWÓJ biznes plan – a my mamy Ci w tym pomóc.

„Nauczę się biznesplanowania w 12 lekcjach” – nie możesz uwierzyć?

Po naszym kursie pojęcie biznes planu przestanie być dla Ciebie czymś groźnym i niedostępnym.
Przekonasz się, że pisanie biznesplanu nie jest zarezerwowane tylko dla doświadczonych księgowych, czy speców od marketingu. Uwierzysz, że Ty również możesz to zrobić!

Darmowy Kurs Biznesplanowania jest napisany w sposób przystępny, a jednocześnie jak najbardziej fachowy i merytoryczny. Nie ma tu niczego, co nie jest potrzebne. Nie będziesz musiał się zmagać z zawiłą, specjalistyczną nomenklaturą, którą trzeba odszyfrowywać zdanie po zdaniu. Po prostu chcemy, żebyś zrozumiał wszystko bez owijania w bawełnę i zbędnego lania wody.

Studiując 12 lekcji tworzenia biznes planu nauczysz się myśleć strategicznie. Po prostu weźmiesz swoją firmę pod lupę i namierzysz wszelkie mankamenty, których do tej pory nie zauważałeś.

Być może do chwili obecnej myślałeś, że napisanie biznes planu, to coś niewyobrażalnie trudnego, za co trzeba po prostu zapłacić firmie zewnętrznej. My udowodnimy Ci, że jest inaczej. A nawet więcej – pokażemy Ci korzyści, jakie płyną z tego, że Ty sam napiszesz swój biznes plan dla własnej firmy. Udowodnimy Ci, że pisząc biznesplan własnoręcznie zyskasz coś więcej, niż tylko zaoszczędzone pieniądze. Zyskasz wiedzę o Twojej firmie, której… do tej pory nie miałeś.

W końcu wytłumaczymy Ci, że biznesplan to coś więcej, niż tylko kilkunastostronicowy papierek, który oddaje się do banku, czy PUP (Powiatowy Urząd Pracy) i o nim zapomina. Dowiesz się, jak bardzo rozwój Twojej firmy zależy od tego „papierka”…

„Co mam teraz zrobić?” – spytasz w końcu

Jeśli jesteś pewien, że chcesz:

  • poznać tajniki tworzenia biznesplanów
  • w końcu zadbać o strategię Twojego biznesu lub e-biznesu
  • stworzyć własny, wartościowy i skuteczny biznesplan

podaj teraz swoje imię, adres e-mail i zapisz się na ten Całkowicie Darmowy Kurs Biznes planowania.

Nic Cię to nie kosztuje, nic nie ryzykujesz, a możesz zmienić Twój biznes i Twoją przyszłość nie do poznania…

Pozdrawiamy z uśmiechem,

Piotr & Paweł Krzyworączka

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.